sobota, 7 lutego 2015

Zmiany (ponownie!)

Co tu dużo pisać... Jeżeli chodzi o szatę graficzną, to zmieniło się praktycznie wszystko. Zrobiłem na wszelki wypadek kopię zapasową starego szablonu, gdyby ten nie przypadł Czytelnikom do gustu.
Wszelkie opinie mile widziane.
Niedługo ruszy też moja strona na Facebooku, gdzie będą się pojawiały zdjęcia, których nie opublikowałem w postach, albo teksty i przemyślenia niekoniecznie wpisujące się w fotograficzną konwencję tego bloga. 
Nie przedłużając - zachęcam do zapoznania się z nowym wyglądem strony i dzielenia się ze mną uwagami w komentarzach.

Komentarze (1):

9 lutego 2015 01:12 , Blogger Włodar pisze...

Mi się podoba - szczególnie zmieniające się tło baneru jak się kliknie w post :) Ponadto jest czytelnie i kolory zrobiły się ciekawe. Choć mi się bardziej kojarzą z tematyką modową niż z fotografią nie wiem czemu

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna